تبیین منظومه فکری رهبری

آخرین نظرات
پیوندها

خاطره‌ی خوش کتاب‌خوانی

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ب.ظ

باسلام و تبریک سال نو 

تعطیلات ابتدای فروردین فرصت خوبی است برای تورّق بعضی از کتبی که مدت‌ها انتظار خواندنشان را می‌کشیدیم.
اگر خاطره‌ی خوشی از کتاب خوانی در ایام نوروز دارید، می‌توانید برای ما ارسال نمایید.

نظرات کاربران در ادامه مطلب.
این مطلب در حال بروزرسانی ست.

0.0.0 با سلام در ایام عید نوروز بهترین هدیه تولدم در عمرم را مطالعه کردم و آن کتاب یادت باشه شهید سیاهکالی بود.


0.0.0 سلام کتاب نخل ونارنج را مطالعه کردم، کتاب رمان واقعی خوبی بود. وهمچنین کتاب خون دلی که لعل شد رو شروع کردم.


0.0.0 با سلام من کتاب آئینه تمام نمای آیت الله حائری شیرازی رو همزمان با ایام اعتکاف شروع کردم و تمام شد بی‌نظیر بود ..در حال حاضر بانوی تراز رو شروع کردم.

0.0.0 سلام و روزتون بخیر

راجع به خواندن کتاب خواستم  کتابهایی رو که خیلی به نظرم جالب بود و برای عموم مناسب هستند رو خدمتتان معرفی کنم:

خاطرات سفیر که بسیار عالی بود و راجع به تبلیغ اسلام و حجاب در کشورهای اروپایی است

استاد عشق زندگی نامه دکتر حسابی

خاطرات نرم کوشک در مورد شهید برونسی


0.0.0 خاطره خوش از کتابخوانی در ایام  نوروز مطالعه کتاب شیرین نهج البلاغه است هر وقت که شروع به خواندن این کتاب شریف می‌کنم یه شادمانی وصف ناشدنی رو در خود احساس می‌کنم و زندگی به طمع عسل می‌شود.


 

0.0.0  سلام سال نو مبارک

کتابی که تازگی خوندم تپه‌ی جاویدی وراز اشلو که مربوط به شهید مرتضی جاویدی بود پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی