تبیین منظومه فکری رهبری

آخرین نظرات
پیوندها

تحلیلی بر نام سال 98 رونق تولید (2)

جمعه, ۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۲۲ ب.ظ

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم
شعار سال ۹۸ از طرف رهبر انقلاب، رونق تولید نام گرفت. در متن قبلی عرض شد یکی از ساحات تولید، تولید فکر و علم و دانش است. گفتیم که نباید صرفا به تولیدات صنعتی اکتفا کنیم. در این متن می‌خواهیم پیرامون ساحت دیگری از تولید و رونق تولید صحبت کنیم.
قطعا یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید، تولید در ساحت تکنولوژی فضای مجازی است. دیگر هیچ کس در تاثیر رسانه _بصورت عام_ و فضای مجازی _بصورت خاص_ بر تصمیم سازی‌ و فرهنگ‌ و اقتصاد و سیاست و هدایت افکار یک ملت و حتی افکار عمومی جهان و... هیچ شک و تردیدی ندارد.
علت این همه سرمایه‌گذاری دولت‌های کشورهای پیشرفته بر روی رسانه و فضای مجازی نشان اهمیت آن است. دلیل این همه تاکید رهبر انقلاب اسلامی بر مراقبت از رسانه و فضای مجازی و ایجاد شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ملی نیز همین تاثیر بسزای آن در تمام بخش‌های شکل گیری یک تمدن است. باید بدانیم که امروزه بزرگ‌ترین تهدیدها و همچنین بزرگ‌ترین فرصت‌ها توسط رسانه و فضای مجازی ایجاد می‌شود و اینترنت ملی و شبکه ملی اطلاعات نقش زیادی در امنیت یک کشور دارند. بنظر می‌رسد ظهور رونق تولید در ساحت فضای مجازی، ملی شدن صنعت مجازی ما خواهد بود. ان شاءالله امسال با کارِ عالمانه‌ی مجاهدانه شاهد ملی شدن صنعت فضای مجازی باشیم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی