تبیین منظومه فکری رهبری

آخرین نظرات
پیوندها

شما دعوتید

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰ ب.ظ

از سال ۹۶ که طرح تبیین رو شروع کردیم، اتفاق‌های متفاوتی برامون افتاد. ماحصل همه‌ی اتفاقات این بود که مهم‌ترین کاری که میشد انجام بدیم، راه‌اندازی طرح تبیین بود. هر روز که میگذره، ضرورت این کار رو بیشتر حس می‌کنیم. 
از ابتدای شروع این طرح، خداوند بهترین سربازانش رو به ما هدیه داد. از خداوند ممنونیم. در این دو سال بیشتر فهمیدیم که چقدر ظرفیت‌های استفاده نشده در کشور وجود دارد. چقدر نیروهای مخلص، فداکار، خوش‌فکر، پای‌کار، توانمند، باهوش، دانشمند و... در کشور وجود دارد که ما بی‌خبر هستیم. 
طرح تبیین جزو مجموعه‌های کاملا مردمی است که حیاتش وابسته به نیروی فکری و جسمی جوانان انقلاب اسلامی است. بنای ما در طرح تبیین منظومه فکری رهبری این است که از ظرفیت تمام مردم خصوصا جوانان در راستای اهداف انقلاب استفاده کنیم. سعی کردیم تشکیلات‌مان ولایی باشد نه اداری. به همین جهت شکل تشکیلات تبیین دایره‌ای است و نه هِرمی. ما در عضوگیری فیلترهای کاذب و من‌درآوردی نداریم. در تشکیلات‌مان رئیس‌بازی و مرید‌سازی نداریم. ما به دنبال ایجاد بزرگ‌ترین تشکّل مردمی با محوریت ولیّ‌جامعه جهت خدمت به انقلاب اسلامی هستیم.
از همه‌ی شما عزیزان جهت همکاری و همفکری و تبلیغ اندیشه‌های تمدن ساز رهبر انقلاب دعوت می‌کنیم.
بیایید گوشه‌ی کار را بگیرید.
شما هم در ایجاد نظام امامت و امت سهیم باشید.
به ما ایده بدهید.
پیشنهاد بدهید.
مسئولیت بپذیرید.
کنارمان باشید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی