تبیین منظومه فکری رهبری

آخرین نظرات
پیوندها

خون شهید آب حیات است

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۵۲ ق.ظ

از کجا قوت کشور را بفهمیم؟! سوالی که هم خودش و پاسخش بسیار اهمیت دارد.

انقلاب ایران حرکتی در جهت احیاء ارزش‌های اصیل اسلامی در پهنای جهان بشری بود. انقلاب هنجارهای جدیدی را ایجاد کرد، هنجارهایی انسانی که جنس‌شان، فطری است. انقلاب ما اسلامی است و اسلام قدرت می‌آورد. ایران بواسطه‌ی اسلام قوی شد و اگر قوی نبود، نیاز به این همه حمله ی نظامی و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و ... به ایران نبود.

انقلاب ما چون اسلامی است، دشمنانش زیاد هستند. اصلا هر حرکت انسانی‌ای، هرچقدر مایه‌ی اسلامی‌اش بیشتر باشد، مخالفینش بیشتر خواهند بود. اگر ما هم مثل حکام عقب‌مانده سعودی و اماراتی می‌بودیم، کسی کار به کارمان نداشت، تحریم‌مان نمیکردند، اما بدتر از تحریم، تحقیرمان می‌کردند.
ایران با اسلام قوی شد و چه بخواهیم و چه نخواهیم، انقلابِ همیشه‌ زنده‌ی ما دارد یکی پس از دیگری قله‌‌ی دل‌های مردم عالم را فتح می‌کند.
انقلاب خیلی وقت است که صادر شده و روز بروز به دلدادگانش اضافه می‌شود. دشمن‌ برای اینکه جلوی پیشروی این انقلاب را بگیرد، تمرکزش را بر نقاط تاثیرگذار می‌گذارد. روزی شبیخون فرهنگی و روزی ناتوی اقتصادی و روزی هم ترور. اما آنچه که همیشه در دستور کار داشته، جنگیدن با نمادهای دین‌داری بوده، چرا؟

چون دین در مقابل تمام دنیای آنها ایستاده است. روحانیت در گستره‌ی تاریخ، نماد دین بوده است.
در هیچ‌برهه‌ای از تاریخ شما جانفشان‌تر از روحانیت برای اسلام و آزادی مردم ندیده‌اید _نگاهی بیندازید به زندگی "سیدجمال"ها، شیخ‌فضل‌الله"ها، "خیابانی"ها و..._ و دشمن این را خوب فهمیده است. دشمن از اسلام سیلی خورده و دائم درصدد انتقام است، روزی با ترور و روزی با تحریم. روزی دانشمند هسته‌ای را ترور می‌کند و روزی روحانیِ انقلابی را. دشمن زخمی است و از درد این زخم دیوانه شده. ولی نمی‌داند که پیر جماران با ندای ملکوتی خطاب به خون‌خواران فرمود:
"بکشید ما را، ملت ما زنده‌تر می‌شود".

عقل دشمن کوتاه‌تر از این است که بفهمد خون شهید، آب حیات است. دیروز با شهادت طلبه‌ی همدانی و امروز با شهادت امام جمعه کازرون، ایران زنده‌تر شد. ایران قدرتمند است.

اسلام به ایران قدرت داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی