تبیین منظومه فکری رهبری

آخرین نظرات
پیوندها

برش‌های از کتاب دوران جدید عالم

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

امروز تاریخ جهان و بشریّت، بر سر یک پیچ بزرگ تاریخی است. دوران جدیدی در همه‌ی عالم دارد آغاز می‌شود. نشانه‌ی بزرگ و واضح این دوران عبارت است از توجه به خدای متعال و استمداد از قدرت لایزال الهی و تکیه به وحی. بشریّت از مکاتب و ایدئولوژیهای مادّی عبور کرده است.

 این پیچ عبارت است از«تحول از سیطره‌ی چنین دیکتاتوری‌ای‌ به آزادی ملت‌ها و حاکمیت ارزش‌های معنوی و الهی»؛ این پیش خواهد آمد؛ استبعاد نکنید (بعید ندانید).

┄┅═══✼✼═══┅┄

امروز در کشورهای اسلامی علیه دیکتاتور‌های وابسته قیام شده است؛ این مقدّمه‌ای است برای قیام علیه دیکتاتوری جهانی و دیکتاتوری بین‌المللی که عبارت است از دیکتاتوری شبکه‌ی فاسد و خبیث صهیونیستی و قدرت‌های استکباری.

┄┅═══✼✼═══┅┄

«وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ» این وعده‌ی الهی است. ممکن است در نگاه عادی و مبتنی بر محاسبات مادّی، بعید به‌نظر بیاید؛ امّا خیلی از چیزها بعید به‌نظر می‌آمد و اتّفاق افتاد. اگر کسی ادعا می‌کرد که در شمال آفریقا این حوادث عجیب به وقوع خواهد پیوست، اکثر باور نمی‌کردند. اگر کسی می‌گفت که در کشوری مثل لبنان، یک گروه جوانِ مؤمن خواهند توانست رژیم صهیونیستی و ارتش مجهّز صهیونیستی را شکست بدهند، کسی باور نمی‌کرد؛ اما اینها اتّفاق افتاد.

مطالعه کتاب دوران جدید عالم دوازدهمین کتاب سیر مطالعاتی طرح تبیین منظومه فکری رهبری آغاز شده است. در این کتاب، بیانات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون غرب و تجدد و تاثیر انقلاب اسلامی در جهان، بررسی شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی