تبیین منظومه فکری رهبری

آخرین نظرات
پیوندها

برش‌هایی از کتاب دوران جدید عالم

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۴ ب.ظ

قدرت حضور توده‌های مردم، ولو بدون سلاح، امروز در دنیا معلوم شده است. هر چه این موج در دنیا گسترش پیدا بکند، کار بر سلطه‌های غیرقانونی و ظالمانه و غیربشری، سخت‌تر خواهد شد. این، آن حرکتی بود که امام بزرگوار ما، به برکت آگاهی و ایمان این ملّت، در کشور ایران انجام داد و الگویی برای دنیا شد.

┄┅═══✼✼═══┅┄

آن وقتی که مردم به میدان بیایند، آن وقتی که ما موجودی خودمان را وارد میدان کنیم، نصرت الهی قطعی است. خدای متعال راه را به ما نشان می‌دهد؛ وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا. خدا، هم هدایت می‌کند، هم کمک می‌کند، هم به اهداف عالی می‌رساند؛ شرطش این است که ما در میدان باشیم.

┄┅═══✼✼═══┅┄

بعد از آنکه سیاست قدرت و نظام سلطه جهانی این بود که دین و معنویّت را به کلّی از زندگی مردم حذف کند و جامعه بشری را یک جامعه‌ی بی‌دین و بی‌ایمان و بی‌اعتقاد به ارزش‌های الهی تربیت نماید، این دوران جدید [دوران امام خمینی]، درست برعکس آن سیاست‌ها عمل کرده است. آن روزی که دین و معنویّت، ضدً ارزش به‌حساب می‌آمد و مورد استهزا قرار داده می‌شد، گذشت. امروز، بی‌دینی و بی‌ایمانی و تهی بودن از اعتقاد معنوی، یک ضدّ ارزش است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی