تبیین منظومه فکری رهبری

آخرین نظرات
پیوندها

برش‌هایی از کتاب دوران جدید عالم

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۴۹ ب.ظ

اکنون در قرن پانزدهم هجری این مکاتب سیاسی و اقتصادی غربند که پای در گِل و دچار ضعف و فروپاشی و هزیمتند و اسلام با بیداری مسلمانان و بازیافت هویّت خویش و با مطرح شدن اندیشه‌ی توحیدی و منطق عدالت و معنویّت، دور تازه‌ای از شکوفایی و عزّت خویش را آغاز کرده است.

┄┅═══✼✼═══┅┄

ملّت‌های مسلمان باید مجاهدت را ادامه بدهند تا بتوانند دشمن را از میدان‌های گوناگون اِزاله کنند. مبارزه، مبارزه‌ی همّت‌ها و عزم‌ها و اراده‌هاست. هر طرف اراده‌ی قوی‌تری داشته باشد، او غالب است. آن کسی که دلش متّکی به خدای متعال است، او غالب است؛ إِن یَنصُرکُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَکُم؛ اگر نصرت خدایی را به‌دست بیاورید، هیچ‌کس بر شما غلبه نخواهد کرد.

┄┅═══✼✼═══┅┄

بدانید که اگر انقلاب اسلامی پیروز نشده بود و ایران جمهوری اسلامی نمی‌شد، نظام‌های کمونیستی به این زودی متلاشی نمی‌شدند. تمام مسائلی که در دنیای اروپای شرقی و کلّاً بلوک شرق به‌وجود آمد، ریشه‌اش به معجزه‌ی انقلاب اسلامی بر می‌گردد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی