تبیین منظومه فکری رهبری

آخرین نظرات
پیوندها

برشی از کتاب عهد مشترک

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۴ ق.ظ

ملت ایران و مدیران و گردانندگان کشور، باید بر گردِ اصول اساسی نظام جمهوری اسلامی مجتمِع گشته و همه‌ی توان و نیروی خود را برای تحقق و حراست از آن متمرکز کنند، و هیچ خواسته و شعار و هیچ انگیزه‌ی فردی و گروهی و قومی و فرقه‌ای نتواند فرد و یا جمعی را از تلاش برای آن اصول و رسیدن به هدف‌های نظام جمهوری اسلامی بازدارد.

┄┅┅❈❈❈┅┅┄

امروز ما احتیاج داریم به اتحاد و یکپارچگی. بهانه‌های اختلاف زیاد است. گاهی در یک قضیه‌ای سلیقه‌ی یک نفر، دو نفر باهم  یکسان نیست؛ این نباید بهانه‌ی اختلاف بشود. آرا، نظرات، همه محترمند. اختلاف در درون، منازعه‌ی در درون، موجب فشل [سستی اراده و ضعف تصمیم‌گیری] می‌شود.

┄┅┅❈❈❈┅┅┄

یکی از چیزهایی که خیلی مهم است، یکپارچگی در حرکت است؛ اختلاف سلایق و اختلاف نظرات به مباحثه می‌انجامد، و مباحثه به کشف عرصه‌های جدید منتهی می‌شود. بنابراین ما هیچ توصیه نمی‌کنیم که حتماً همه در همه‌ی مسائل، یکسان فکر کنند؛ نه، اصلاً ممکن هم نیست و امکان ندارد. اما باوجود آن اختلافاتی که وجود دارد، هماهنگی در حرکت لازم است.

فصل دوم: معارف، مقاصد و توقعات انقلاب اسلامی ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی